سایت خفن یاشوا

اس ام اس و جوک باحال جدید

سایت خفن یاشوا

اس ام اس و جوک باحال جدید

زنجبیل برای معده

زنجبیل برای معده

خواص و مضرات مصرف زنجبیل برای معده و درمان آن در سایت جسارت

زنجبیل برای معده,زنجبیل برای معده خوبه,زنجبیل برای معده خوب است؟,خواص زنجبیل برای معده,آیا زنجبیل برای معده ضرر دارد,فواید زنجبیل برای معده,زنجبیل برای سوزش معده,زنجبیل برای نفخ معده,زنجبیل برای زخم معده,زنجبیل برای رفلاکس معده,زنجبیل برای زخم معده خوبه,زنجبیل واسه معده خوبه,ایا زنجبیل برای سوزش معده خوب است,آیا زنجبیل برای معده خوب است,ایا زنجبیل برای زخم معده خوب است,آیا زنجبیل برای ورم معده خوب است,خواص زنجبیل برای معده درد,خواص زنجبیل برای معده,خواص زنجبیل برای زخم معده,خواص زنجبیل برای ورم معده,خواص زنجبیل برای اسید معده,خواص چای زنجبیل برای معده,خواص زنجبیل معده,خواص زنجبیل بر معده,خواص زنجبیل و معده,فواید زنجبیل برای معده,فواید زنجبیل برای زخم معده,فواید زنجبیل برای ورم معده,زنجبیل سوزش معده,زنجبیل و سوزش معده,زنجبیل و نفخ معده,زنجبیل نفخ معده,زنجبیل برای زخم معده مفید است,زنجبیل برای درمان زخم معده,ایا زنجبیل برای زخم معده مضر است,زنجبیل و زخم معده,زنجبیل و زخم معده,زنجبیل درمان زخم معده,زنجبیل و رفلاکس معده,زنجبیل رفلاکس معده

خواص و مضرات مصرف زنجبیل برای معده و درمان آن

زنجبیل برای معده , زنجبیل برای معده خوبه , زنجبیل برای معده خوب است؟ , خواص زنجبیل برای معده

در این مطلب از سایت جسارت به خواص و مضرات مصرف زنجبیل برای معده و درمان آن می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

نباید روزانه بیشتر از دو تا چهار گرم زنجبیل مصرف کنید، چرا که علاوه بر میزان زنجبیلی که مصرف می کنید ممکن است مقداری از این ماده را از طریق برنامه غذایی نیز جذب کنید.زنجبیل درد معده را از بین می ­برد و مخصوصا در زمستان بدن را گرم می سازد. زنجبیل را می ­توان برای برطرف کردن حالت تهوع و استفراغ و دل بهم­خوردگی، برای اشخاصی که در هنگام مسافرت به آن دچار می­ شوند، استفاده کرد.

زنجبیل برای معده

 کلیات گیاه شناسی زنجبیل از قدیم الایام مورد مصرف مردم ایران ، هند و چین بوده است . این گیاه همراه با گیاهان دیگر بعنوان تقویت کننده معده و بدن ، بادشکن و ضد نفخ بکار میرود . همچنین پزشکان چینی جدیدا کشف کرده اند که شربت زنجبیل بهترین دارو برای معالجه زخم معده می باشد. زنجبیل تازه وشربت زنجبیل با چای زنجبیل در بدن گرما تولید کرده و بدین وسیله مواد سمی و زائد بدن را بصورت عرق از بدن خارج می سازد .

اگر زنجبیل تازه مصرف می کنید،حتماً مقدار مصرفی را وزن کنید تا تقریباً دریابید که چه حدی از آن معادل ۲ تا ۴ گرم است. برای درمان تهوع، گاز معده یا سوء هاضمه روزانه ۲ تا ۴ گرم ریشه تازه (معادل ۰/۲۵ تا ۱ گرم پودر ریشه) یا ۱/۵ تا ۳ میلی لیتر تنتور آن را مصرف کنید. برای پیشگیری از استفراغ، هر ۴ ساعت یک گرم پودر زنجبیل (نصف قاشق چایخوری)مصرف کنید.

زنجبیل برای معده خوبه

این گیاه برای خانم هائیکه عادت ماهیانه آنها عقب می افتند تجویز شده است . زنجبیل بهترین داروی سرماخوردگی و گلو درد میباشد . هنگامی که حس کردید دچار سرماخوردگی شده اید چند بار چای زنجبیل بنوشید و اگر گلو درد دارید علاوه بر آنکه چای آنرا میل می نمائید با آن نیز قرقره کنید . زنجبیل را حتی برای کمپرس نیز می توان استفاده کرد که سموم بدن را خارج می سازد . برای این منظور ابتدا چای زنجبیل استفاده کنید دستمالی را با آن آغشته و آب اضافی آنرا فشار داده در محل زخم یا درد بگذارید .  شربت زنجبیل برای زخم معده بسیار مفید است . مبتلایان به زخم معده باید هر روز قبل از غذا یک قاشق چایخوری از این شربت را همراه با کمی آب بنوشند زخم معده آنهاپس از مدتی التیام خواهد یافت . 

خواص و مضرات مصرف زنجبیل برای معده و درمان آن

زنجبیل برای معده , زنجبیل برای معده خوبه , زنجبیل برای معده خوب است؟ , خواص زنجبیل برای معده

بیشتر غذاهای چینی و هندی شامل زنجبیل می باشد، که هم طعم خوبی به غذا می­ دهد و هم برای هضم غذا و معده مفید است. زنجبیل تازه و شربت زنجبیل یا چای زنجبیل در بدن تولید گرما کرده و به این وسیله مواد سمی و زائد بدن را به صورت عرق از بدن خارج می­ سازد. این گیاه برای خانم­ هائی که پریود آنها عقب می­ افتد تجویز شده است.

زنجبیل برای معده خوب است؟

یک قاشق چایخوری پودر خشک زنجبیل و یا دو قاشق چایخوری زنجبیل رنده شده تازه را در داخل قوری ریخته روی آن آب جوش بریزید و به مدت پنج دقیقه آنرا با حرارت ملایم دم کنید و سپس آنرا با عسل شیرین کرده و میل کنید . چای زنجبیل هر چقدر بیشتر بماند و دم بکشد تند تر می شود .حتی می توان چای زنجبیل را بعد از سرد شدن در داخل یخچال گذاشت و خنک کرد و مانند یک نوشابه سرد استفاده نمود .  برای تهیه شربت زنجبیل یک قسمت زنجبیل رنده شده را با سه قسمت عسل مخلوط کرده و در شیشه دربسته در یخچال نگهداری کنید و هر موقع خواستید مصرف کنید . مضرات مضرات خاصی برای آن بیان نشده است . 

زنجبیل برای معده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.